ZADZWOŃ I ZAMÓW 58 620 34 51

Najczęściej zadawane pytania

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Czy mogę uzyskać fakturę VAT na zakupiony towar?

Na każdy sprzedawany przez nas towar możemy wystawić fakturę VAT. Na etapie składania zamówienia (podawania danych odbiorcy) należy podać nazwę firmy i wpisać numer NIP lub zawiadomić nas drogą mailową sklep@sklepsanti.pl lub telefonicznie na nr telefonu: 58 620 34 51

Czy sprawdzę zawartość paczki przed uiszczeniem opłaty kurierowi?

Jest możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera, po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki. W przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności – podstawa późniejszej reklamacji.

Czy podane na stronie ceny są aktualne i ostateczne?

Informacje na stronach internetowych sklepu, zarówno dotyczące dostępności produktów jak i ich cen, są regularnie uaktualniane. Tak więc wszystkie ceny widoczne na naszych stronach są aktualne i ostateczne.

Chciałbym zapłacić przelewem za zamówiony towar, proszę o podanie mi numeru konta, na które mam przelać należność.

Informacje o numerze konta wysyłane są w chwili, gdy zamówiony towar jest przygotowany do wysyłki oraz na naszej stronie internetowej w dziale kontakt. Przesyłka zostanie wysłana gdy należność wpłynie na nasze konto.

A co z kwestiami bezpieczeństwa?

Staramy się, aby Klient realizujący zakupy w naszym sklepie miał gwarancję bezpieczeństwa – zarówno w kwestii jakości towarów, jak i danych osobowych.

Wykorzystujemy najnowocześniejsze mechanizmy ochrony przekazywania i przechowywania danych osobowych, jakie są w tej chwili dostępne.

Paczki wysyłamy, jak tylko należność za zamówienie jest zaksięgowana na naszym koncie.

Sprzedajemy produkty wysokiej jakości. Dokładamy starań o wysoką jakość opisów produktowych i udzielamy dokładnych informacji odnośnie naszej oferty.

Czy istnieje możliwość wymiany zakupionej odzieży?

Jest możliwość wymiany zakupionej odzieży,  lecz koszty  przesyłki pokrywa kupujący.

Sklep internetowy Shoper.pl